Informowanie klienta o wszystkim

Informowanie klientów w sklepie to bardzo ważny element pracy sprzedawcy. W licznych sklepach z elektroniką i komputerami pojawiają się zarówno ludzie bardzo dobrze zorientowani w tej tematyce jak i całkowici amatorzy. Zadaniem najważniejszym z tej perspektywy jest szybkie ocenienie, czy dany konsument zalicza się do pierwszej czy drugiej grupy. Osoby przybywające do sklepu informatycznego tylko i wyłącznie w celu porównania ofert raczej nie potrzebują ani doradztwa w zakresie technologicznym, ani tym bardziej rozmowy handlowej. Dużo ważniejsze jest więc z ekonomicznego punktu widzenia wyszukanie w tłumie tych klientów, którzy są niezdecydowani lub są zdecydowani, ale nie mają zielonego pojęcia na który model dokładnie. W tym miejscu właśnie powinien wkroczyć sprzedawca z całą garścią niezbędnych informacji. I tylko od etyki danego sprzedawcy zależy, czy ujawni wszystkie informacje na temat produktu, czy niektóre zatai i skupi się raczej na prowadzeniu skutecznej rozmowy handlowej mającej na celu osiągnięcie sprzedaży.

Comments are closed.

Powiązane
  • Inteligentny dom cenaInteligentny dom cena
    Nowości w architekturze. Nowe techniki i pomysły w architekturze i budownictwie pojawiają się w zasadzie z dnia na dzień. Całe szczęście – nowinki te ułatwiają nam życie i zmniejszają jego …
  • Kożyści z używania Adobe FlashKożyści z używania Adobe Flash
    Program Adobe Flash jest najchętniej wykorzystywany do wstawiania urozmaiconych dodatków do projektowanych stron internetowych . Dzieki niemu można utworzy niezwykle ciekawe wstawki do stron WWW oparte na rożnego rodzaju animacjach. …
  • Laptopy dominują na rynkuLaptopy dominują na rynku
    Od pojawienia się pierwszego laptopa na rynku, minęło właśnie trzydzieści lat. Nie osiągnął on wtedy sukcesu handlowego, przez co był produkowany tylko dwa lata. Dopiero postęp technologiczny pozwolił na jego …