Informowanie klienta o wszystkim

Informowanie klientów w sklepie to bardzo ważny element pracy sprzedawcy. W licznych sklepach z elektroniką i komputerami pojawiają się zarówno ludzie bardzo dobrze zorientowani w tej tematyce jak i całkowici amatorzy. Zadaniem najważniejszym z tej perspektywy jest szybkie ocenienie, czy dany konsument zalicza się do pierwszej czy drugiej grupy. Osoby przybywające do sklepu informatycznego tylko i wyłącznie w celu porównania ofert raczej nie potrzebują ani doradztwa w zakresie technologicznym, ani tym bardziej rozmowy handlowej. Dużo ważniejsze jest więc z ekonomicznego punktu widzenia wyszukanie w tłumie tych klientów, którzy są niezdecydowani lub są zdecydowani, ale nie mają zielonego pojęcia na który model dokładnie. W tym miejscu właśnie powinien wkroczyć sprzedawca z całą garścią niezbędnych informacji. I tylko od etyki danego sprzedawcy zależy, czy ujawni wszystkie informacje na temat produktu, czy niektóre zatai i skupi się raczej na prowadzeniu skutecznej rozmowy handlowej mającej na celu osiągnięcie sprzedaży.

Comments are closed.

Powiązane
  • Microsoft Office XP PL Service Pack 3Microsoft Office XP PL Service Pack 3
    Za pakiet aktualizacji zbiorczych uważa sie program Microsoft Office XP PL Service, Pack 3. Pakiet ten jest nową formą aktualizacji dla systemu Windows XP.Cechą charakterystyczną dla programu Microsoft Office XP …
  • PTC, buxyPTC, buxy
    PTC to skrót od angielskiej frazy Paid to Click, co w wolnym tłumaczeniu oznacza Płacimy za klikanie. Ten sposób zarobku polega na klikaniu w linki, bądź banery. Za każde wejście …
  • Fifa 2010Fifa 2010
    FIFA czyli seria gier komputerowych wyprodukowana przez kanadyjski odłam amerykańskiego EA. Pierwsza wersja tej gry pojawiła się w tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym trzecim roku. Od tego czasu nabrała takiego rozpędu i …