Informowanie klienta o wszystkim

Informowanie klientów w sklepie to bardzo ważny element pracy sprzedawcy. W licznych sklepach z elektroniką i komputerami pojawiają się zarówno ludzie bardzo dobrze zorientowani w tej tematyce jak i całkowici amatorzy. Zadaniem najważniejszym z tej perspektywy jest szybkie ocenienie, czy dany konsument zalicza się do pierwszej czy drugiej grupy. Osoby przybywające do sklepu informatycznego tylko i wyłącznie w celu porównania ofert raczej nie potrzebują ani doradztwa w zakresie technologicznym, ani tym bardziej rozmowy handlowej. Dużo ważniejsze jest więc z ekonomicznego punktu widzenia wyszukanie w tłumie tych klientów, którzy są niezdecydowani lub są zdecydowani, ale nie mają zielonego pojęcia na który model dokładnie. W tym miejscu właśnie powinien wkroczyć sprzedawca z całą garścią niezbędnych informacji. I tylko od etyki danego sprzedawcy zależy, czy ujawni wszystkie informacje na temat produktu, czy niektóre zatai i skupi się raczej na prowadzeniu skutecznej rozmowy handlowej mającej na celu osiągnięcie sprzedaży.

Comments are closed.

Powiązane
  • Windows 7 Service Pack 1Windows 7 Service Pack 1
    Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 zawiera w sobie wszelkie poprawki i uaktualnienia, jakie zostały wydane od momentu pierwszej podstawowej wersji systemy Windows 7 i szereg drobniejszych poprawek i …
  • Tusze do drukarekTusze do drukarek
    Kolorowe tusze do drukarek. Kolorowy tusz do drukarki przydaje się w wielu sytuacjach, o czym wie chyba każdy właściciel takiego sprzętu. Należy pamiętać jednak przede wszystkim o tym, aby taki …
  • Interaktywne informacjeInteraktywne informacje
    Portale internetowe cieszą się ogromna popularnością między innymi ze względu na interaktywność. Informacje jakie często podawane są na serwisach łączą w sobie cechy wszystkich pozostałych mediów. Wiele portali pozwala na …